Изотермический фургон в кузове которого поддерживается определённый температурный режим - специальный транспорт, предназначенный для перевозки пищевых продуктов и некоторых групп медицинских препаратов, чувствительных к температуре воздуха. С подобной задачей отлично справляются фургоны класс которых относится к изотермическим, продажа которых является одним из направлений деятельности нашей компании. Компания ПП"Агросила" изготавливает изотермические, рефрижераторные, промтоварные и прочие грузовые кузова и фургоны, а также производит термоизоляция и теплоизоляцию цельнометалических фургонов грузовых авто. Купить рефрижератор можно позвонив нам или приехать заказать изготовление специального кузова под ваши необходимости.
Рефрижератор - это специальный изотермический кузов, в котором установлена холодильно-отопительная установка способная поддерживать температуру в диапазоне от -20 до + 12 градусов. Для перевозки замороженных грузов на дальние расстояния используют фургон рефрижератор. Очень выгодно рефрижератор купить тем, кто возит продукты питания на дальние расстояния, которые требуют поддержания специального температурного режима при их транспортировке.
Конструкция фургона - самонесущая! Разработана нами еще в 2011 году, испытана нашими дорогами и на сегодняшний день усовершенствована для длительной эксплуатации с гарантией качества на 36 меяцев!
Найменування |
Характеристики |
Виробник |
ПП «АГРОСИЛА» КАРГОБУД™ |
Тип фургону |
Ізотермічний |
Температурний режим |
-10+12 |
Підрамник (каркас основи фургона) |
Зварна конструкція з металевого профіля «Z» 160 мм. Двошарове покриття матеріалом «Рідкий пластик». |
Кріплення фургона до рами шасі |
Кріплення- напівжорстке, з використанням консольних кронштейнів |
Конструкція фургона |
Безкаркасна сандвіч-панельна конструкція. Товщина сандвіч панелей: - передня стінка – 80 мм; - бокові стінки – 50 мм; - панель даху - 60 мм; - дверей – 65 мм. |
Наповнювач сендвіч-панелі |
Екструдований пінополістирол. |
Зовнішня обшивка |
Армований скловолокном пластик, з додатковим ровінговим посиленням, виробництва компанії LAMILUX, Німеччина. |
Внутрішня обшивка |
Армований скловолокном пластик, з додатковим ровінговим посиленням, виробництва компанії LAMILUX, Німеччина. |
Підлога |
- Монолітна, термоізольована, багатошарова самонесуча конструкція. Загальна товщина 100 мм. Термоізолятор – екструдований пінополістирол. Настил підлоги – водостійка фанера 21 мм. Верхнє покриття – заливний, герметичний двокомпонентний поліуретановий матеріал "наливна підлога" з кварцевою крихтою. |
Задні двері |
Двостулкові, з багатопелюстковим гумовим пиле-водонепроникним ущільнювачем. |
Фурнітура |
Задні двостулкові двері: - Замки накладного типу (з ключем та отвором під пломбу) – 2шт (по одному на кожну стулку); - Штанги дверної фурнітури з нержавіючої сталі діаметром 21 мм; - Петлі – нержавіюча сталь, по 3 на кожну стулку. Метизи - нержавіюча сталь; Фурнітура – нержавіюча сталь. |
Зовнішня обв'язка кузова |
Анодований алюмінієвий профіль. |
Портал задніх дверей |
Нержавіюча сталь, товщина 3мм. |
Обладнання |
- Передня панель адаптована під встановлення холодильного обладнання з скритим коробом для прокладки холодильної магістралі; - Передні верхні – білі (2шт.), задні верхні – червоні (2шт.) та помаранчеві бокові (3 шт.) габаритні LED вогні; - Освітлення фургону LED плафони (2 шт.) вмонтовані в панель даху в один рівень; - Висувна драбина (оцинкована)– 1 шт. - Фіксатори дверей – пружинні, підкузовні; - Задні гумові відбійники (2 шт.) - Нижня внутрішня частина бокових панелей, захищена алюмінієвою відбійною смугою висотою 140 мм від рівня підлоги (товщина 3 мм), по всьому периметру кузова; - Алюмінієві анодовані кутники на стиках панелей всередині фургону; - По периметру кузова - смуга кріплення вантажу на висоті 1000 мм від рівня підлоги; - Пластикові підкрилки, виробництва Італія; - Боковий захист (веловідбійники): алюмінієвий профіль на відкидних кронштейнах, виробництва Італія; |
Колір фургона |
Білий |
Гарантія |
36 місяців |