Ізотермічний фургон у кузові якого підтримується певний температурний режим – спеціальний транспорт, призначений для перевезення харчових продуктів та деяких груп медичних препаратів, чутливих до температури повітря. З подібним завданням відмінно справляються фургони, клас яких відноситься до ізотермічних, продаж яких є одним з напрямків діяльності нашої компанії. Компанія ПП"Агросила" виготовляє ізотермічні, рефрижераторні, промтоварні та інші вантажні кузови та фургони, а також виробляє термоізоляцію та теплоізоляцію цільнометалевих фургонів вантажних авто. Купити рефрижератор можна зателефонувавши нам чи приїхати замовити виготовлення спеціального кузова під ваші потреби.
Рефрижератор - це спеціальний ізотермічний кузов, в якому встановлена холодильно-опалювальна установка, здатна підтримувати температуру в діапазоні від -20 до + 12 градусів. Для перевезення заморожених вантажів на далекі відстані використовують фургон рефрижератор. Дуже вигідно рефрижератор купить тим, хто возить продукти харчування на далекі відстані, які вимагають підтримки спеціального температурного режиму під час їх транспортування.
Конструкція фургона – самонесуча! Розроблено нами ще у 2011 році, випробувано нашими дорогами та на сьогоднішній день удосконалено для тривалої експлуатації з гарантією якості на 36 міяців!
Найменування |
Характеристики |
Виробник |
ПП «АГРОСИЛА» КАРГОБУД™ |
Тип фургону |
Ізотермічний |
Температурний режим |
-10+12 |
Підрамник (каркас основи фургона) |
Зварна конструкція з металевого профіля «Z» 160 мм. Двошарове покриття матеріалом «Рідкий пластик». |
Кріплення фургона до рами шасі |
Кріплення- напівжорстке, з використанням консольних кронштейнів |
Конструкція фургона |
Безкаркасна сандвіч-панельна конструкція. Товщина сандвіч панелей: - передня стінка – 80 мм; - бокові стінки – 50 мм; - панель даху - 60 мм; - дверей – 65 мм. |
Наповнювач сендвіч-панелі |
Екструдований пінополістирол. |
Зовнішня обшивка |
Армований скловолокном пластик, з додатковим ровінговим посиленням, виробництва компанії LAMILUX, Німеччина. |
Внутрішня обшивка |
Армований скловолокном пластик, з додатковим ровінговим посиленням, виробництва компанії LAMILUX, Німеччина. |
Підлога |
- Монолітна, термоізольована, багатошарова самонесуча конструкція. Загальна товщина 100 мм. Термоізолятор – екструдований пінополістирол. Настил підлоги – водостійка фанера 21 мм. Верхнє покриття – заливний, герметичний двокомпонентний поліуретановий матеріал "наливна підлога" з кварцевою крихтою. |
Задні двері |
Двостулкові, з багатопелюстковим гумовим пиле-водонепроникним ущільнювачем. |
Фурнітура |
Задні двостулкові двері: - Замки накладного типу (з ключем та отвором під пломбу) – 2шт (по одному на кожну стулку); - Штанги дверної фурнітури з нержавіючої сталі діаметром 21 мм; - Петлі – нержавіюча сталь, по 3 на кожну стулку. Метизи - нержавіюча сталь; Фурнітура – нержавіюча сталь. |
Зовнішня обв'язка кузова |
Анодований алюмінієвий профіль. |
Портал задніх дверей |
Нержавіюча сталь, товщина 3мм. |
Обладнання |
- Передня панель адаптована під встановлення холодильного обладнання з скритим коробом для прокладки холодильної магістралі; - Передні верхні – білі (2шт.), задні верхні – червоні (2шт.) та помаранчеві бокові (3 шт.) габаритні LED вогні; - Освітлення фургону LED плафони (2 шт.) вмонтовані в панель даху в один рівень; - Висувна драбина (оцинкована)– 1 шт. - Фіксатори дверей – пружинні, підкузовні; - Задні гумові відбійники (2 шт.) - Нижня внутрішня частина бокових панелей, захищена алюмінієвою відбійною смугою висотою 140 мм від рівня підлоги (товщина 3 мм), по всьому периметру кузова; - Алюмінієві анодовані кутники на стиках панелей всередині фургону; - По периметру кузова - смуга кріплення вантажу на висоті 1000 мм від рівня підлоги; - Пластикові підкрилки, виробництва Італія; - Боковий захист (веловідбійники): алюмінієвий профіль на відкидних кронштейнах, виробництва Італія; |
Колір фургона |
Білий |
Гарантія |
36 місяців |
(кузов ізотермічний) відповідають класу FRC (з коефіцієнтом теплопровідності, що не перевищує 0,4 Вт/м2 °C). Дані кузова при установці відповідного холодильного обладнання здатні підтримувати температуру всередині кузова до -20°C.
Для доставки заморожених вантажів великі відстані використовують рефрижераторні фургони. Рефрижератор - це спеціальний ізотермічний кузов, в якому встановлена холодильно-опалювальна установка, здатна підтримувати температуру в діапазоні від -20 до + 12 градусів. Дуже вигідно рефрижератор купить тим, хто возить продукти харчування на далекі відстані, які вимагають підтримки спеціального температурного режиму під час їх транспортування.
• Рефрижераторний кузов виконаний з безшовних пластикових сендвіч панелей, які мають різну товщину утеплювача в залежності від необхідного температурного режиму і зазвичай складають від 80мм до 120мм. Так як конструкція автофургона безкаркасна, вона набагато легша і в той же час має велику міцність. Панелі виконані із зовнішнього та внутрішнього боку кузова зі спеціального автомобільного пластику посиленого ровінговою тканиною, який не боїться ультрафіолету, вологи та ударів – а значить довговічний! Утеплювачем виступає XPS утеплювач.
• Підлога кузова-фургона самонесучої конструкції, багатошарова, термічна. Верхнє покриття - наливний двокомпонентний полімерний композит з антиковзким покриттям у вигляді крихти кварцового піску. Матеріал не поглинає воду, має малу теплопровідність, стійкий до стиснення. Має механічну щільність, стійкий до гниття, довговічний. Адаптовано під санобробку мийкою високого тиску.
• Проріз двостулкових дверей термобудок і рефрижераторних фургонів виконані з нержавіючої сталі, зі спеціальним чотирипелюстковим пило-водозахисним ущільнювачем.
• Самонесуча безкаркасна конструкція;
• Невелика вага в порівнянні з каркасною конструкцією кузова фургона;
• Гарний зовнішній вигляд із гарним запасом міцності;
• Відповідність санітарно-епідеміологічним нормам;
• Будь-які модифікації та конструктивні рішення на вимогу замовника. Ви ставите задачу-ми її реалізовуємо;
• Гарантійне та післягарантійне обслуговування;
Ви можете приїхати до нас на виробництво і як кажуть особисто переконається в якості та надійності наших фургонів, ознайомиться з асортиментом автофургонів у комплексі та замовити свій автофургон для перевезення вантажів безпосередньо під конкретні умови логістики.
Найменування |
Характеристики |
Виробник |
ПП «АГРОСИЛА» КАРГОБУД™ |
Тип фургону |
Рефрижераторний |
Температурний режим |
-20+12 |
Підрамник (каркас основи фургона) |
Зварна конструкція з металевого профіля «Z» 160 мм. Двошарове покриття матеріалом «Рідкий пластик». |
Кріплення фургона до рами шасі |
Кріплення- напівжорстке, звикористанням консольних кронштейнів |
Конструкція фургона |
Безкаркасна сандвіч-панельна конструкція. Товщина сандвіч панелей: - передня стінка – 80мм; - бокові стінки – 80мм; - панель даху - 100мм; - дверей – 80 мм. |
Наповнювач сендвіч-панелі |
Екструдований пінополістирол. |
Зовнішня обшивка |
Армований скловолокном пластик, з додатковим ровінговим посиленням, виробництва компанії LAMILUX, Німеччина. |
Внутрішня обшивка |
Армований скловолокном пластик, з додатковим ровінговим посиленням, виробництва компанії LAMILUX, Німеччина. |
Підлога |
- Монолітна, термоізольована,багатошарова самонесуча конструкція. Загальна товщина 110 мм. Термоізолятор – екструдований пінополістирол. Настил підлоги – водостійка фанера 24 мм. Верхнє покриття –заливний, герметичний двокомпонентний поліуретановий матеріал "наливна підлога" з кварцевоюкрихтою. |
Задні двері |
Двостулкові,збагатопелюстковим гумовимпиле-водонепроникним ущільнювачем. |
Фурнітура |
Задні двостулкові двері: - Замки накладного типу (з ключем та отвором під пломбу) – 2шт (по одному на кожну стулку); - Штанги дверної фурнітури з нержавіючої сталі діаметром 21 мм; - Петлі – нержавіюча сталь, по 3 на кожну стулку. Метизи - нержавіючасталь; Фурнітура – нержавіюча сталь. |
Зовнішня обв'язка кузова |
Анодований алюмінієвий профіль. |
Портал задніх дверей |
Нержавіюча сталь, товщина 3мм. |
Обладнання |
- Передня панель адаптована під встановлення холодильного обладнання з скритим коробом для прокладки холодильної магістралі; - Передні верхні – білі (2шт.), задні верхні – червоні (2шт.) та помаранчеві бокові (3 шт.) габаритні LEDвогні; - Освітлення фургону LED плафони (2шт.) вмонтовані в панель даху в один рівень; - Висувна драбина (оцинкована)– 1шт. - Фіксатори дверей – пружинні, підкузовні; - Задні гумові відбійники (2шт.) - Нижня внутрішня частина бокових панелей, захищена алюмінієвою відбійною смугою висотою 200 мм від рівня підлоги (товщина3 мм), по всьому периметру кузова; - Алюмінієві анодовані кутники на стиках панелей всередині фургону; - По периметру кузова - смуга кріплення вантажу на висоті 1000 мм від рівняпідлоги; - Пластикові підкрилки, виробництваІталія; - Боковий захист (веловідбійники): алюмінієвий профіль на відкиднихкронштейнах, виробництва Італія; |
Колір фургона |
Білий |
Гарантія |
36 місяців |
Вбудована термоізоляція кузова вантажного відсіку малих комерційних автомобілів нашого виробництва не має аналогів в Україні! Теплоізоляція фургона виготовляються за допомогою оригінальних заводських матриць, які точно повторюють геометрію внутрішнього простору фургона. Тим самим зберігаючи максимум внутрішнього корисного об'єму вантажу, що перевозиться. Це найкраща ізотермічна капсула в Україні за відгуками наших клієнтів. Аналогічне утеплення можна зустріти лише у європейських виробників автофургонів.
При утепленні мікроавтобуса та їх термоізоляції, багато хто вважає, що цю роботу легко зробити самому без спеціальних засобів та обладнання. Хіба складно утеплити стіни фургона, якщо вони й не рівні, тоді як кожен у своєму житті утеплював балкон, гараж і т.д. Насправді утеплити фургон можна і самому, і навіть ефект від цього буде видно відразу, але утеплений фургон, все одно не буде мати тих же характеристик які можна отримати при замовленні її виготовленої фахівцями в цій справі.
Термоізоляція фургона (утеплення намиста) дозволяє зменшити втрату тепла в осінньо-весняний період і тримати потрібний діапазон температур у літній період. А якісна термоізоляція фургона в парі з холодильно-опалювальним обладнанням зробить з вашого суцільнометалевого фургона повноцінний авторефрижератор.
Технологія виготовлення цільнометалевих рефрижераторів не передбачає використання жодного металовиробу або заклепки! Її не можна і непотрібно порівнювати з теплоізоляцією фургонів «методом напилення пінополіуретану» з подальшою обшивкою внутрішньої поверхні листами фанери, які кріпляться в силовий каркас фургона, створюючи суцільний «термоміст» через елементи кріплення, які тримають декоративну обшивку. Тим самим ви обігріваєте або охолоджуєте навколишнє середовище за допомогою холодильного агрегату, який намагається підтримувати заданий вами діапазон температур, тим самим працює на зношування та знижує ресурс роботи силового агрегату самого автомобіля.
Термоізоляція фургона мікроавтобуса являє собою цілісні двошарові сендвіч - панелі, які складаються з утеплювача XPS (екструдованого пінополістиролу), та облицювального склопластику білого кольору. Панелі виготовляються шляхом вакуумного пресування за допомогою матриць, виготовлених під конкретну марку і модель фургона точно повторюючи геометрію кузова, тим самим забирають мінімум простору. Карти дверей, колісних арок, накладки замків складаються із пластику ПММА пластику білого кольору термоізольованого XPS. Товщина панелей: для передньої стінки від 80 мм, стелі від 60 мм, дверей від 50 мм, панелей бічних стінок від 50 мм. Підлога багатошарова, термоізольована. Як верхній шар покриття виступає поліуретановий двокомпонентний "наливна підлога", що самовирівнюється, з кварцовою крихтою, який має високу герметичність і зносостійкість. Теплоізоляція автофургона адаптована під санобробку мийкою високого тиску.
У місцях електричних розеток передбачено ревізійні люки в панелях. У передній стінці панелі розташований прихований короб для невидимої прокладки магістралей холодильника. У стельовій панелі є закладні елементи під монтаж холодильного агрегату.
Компанія АГРОСИЛА, виробляє утеплення суцільнометалевих фургонів, з товщиною термоізоляційного матеріалу від 30мм до 120мм в залежності від вимог замовника. Додатково приховані порожнини кузова фургона додатково обклеюються алюфомом (газонаповнений спінений поліетилен, дубльований фольгою з одного боку).
Специфікація термоизоляції фургонів |
---|
ВИРОБНИЦТВО ТЕРМОІЗОЛЯЦІЇПанелі термоізоляції виготовляються шляхом вакуумного пресування на власному вакуумному столі. Деталі (карти дверей, колісні арки, накладки замків) термоізоляції виготовляються термоформуванням на власному устаткуванні. |
ПІДЛОГА 1) Термоізольована 2) Термоізолятор - екструдований пінополістирол. Щільність 40-45 кг/м3 3) Панелі - цільні сендвіч-панелі загальною товщиною 60 – 100 мм 4) Настил підлоги - волостійка фанера 15 мм. 5) Покриття підлоги- двухслойне, герметичне покриття «Наливна подлога» с антиковзаючим покриттям |
ПАНЕЛі ТЕРМОІЗОЛЯЦІЇ 1) Термоізолятор - екструдований пінополістирол. Щільність 40-45 кг/м3 2) Панелі - цільні сендвіч-панелі , товщиною: - передня панель 60-100 мм, - бокові панелі 50-80мм, - задні дверні панелі 60-80 мм, - дах 60-100 мм. 3) Облицьовка панелей – склопластик, товщиною 1,5мм 4) Передня стінка обладнанна закладними для встановлення холодильного обладнання і нішею для прихованої прокладки магістралей холодильника |
ТЕХНИЧНЕ РІШЕННЯ ПО БОКОВИМ ДВЕРЯМ 1) Без бокових дверей 2) Штатні бокові двері, сдвіжні: - температурний режим +10…-10°C - термоізолятор - экструдований пінополістирол. Щільність 40-45 кг/м3 - панель - суцільна сэндвич-панель - облицювання панелей - склопластик, товщиною 1,5мм 3) Додаткові бічні двері, штатні не утеплюються. - температурний режим -20°C - термоізолятор - экструдований пінополістирол. Щільність 40-45 кг/м3 - панель - суцільна сэндвич-панель - облицювання панелей - склопластик, товщиною 1,5мм - дверна фурнітура - нержавіюча сталь. |
ВНУТРІШНЕ ОСНАЩЕННЯ КУЗОВА 1) Захист від ударів візками та піддонами: - в нижній частині, бокових та передньої панелі можуть бути облицьовані захисною полосою 160х40 мм 2) Освітлення – врезні світлодіодні світильники |
Ми в соцмережах https://www.facebook.com/Agrosila.PP